vrijdag 17 maart 2017

VERKIEZINGSFRAUDE OP GROTE SCHAAL IN NEDERLAND

De laatste dagen wemelt het op internet van de beschuldigingen, dat er fraude zou zijn gepleegd met de stemformulieren. Ik vond een blog van Wim Visscher waarop hij dit onderwerp behandelde 

VERKIEZINGS FRAUDE OP GROTE SCHAAL IN NEDERLAND 

en ik heb hem antwoord gegeven. Zie hieronder.

Hallo Wim Visscher,
Het zou mij op zich niks verbazen als er idd gefraudeerd is.
Hélemaal niet zelfs!
De NL’se regering en de EU zitten niet op een grote PVV te wachten.
Er zijn allerlei scenario’s te bedenken.
Het punt is echter, dat je bewijs moet hebben.
Willen mensen onder ede verklaren, dat dit plaats heeft gevonden?
Zijn er echt stapels met pvv-stemmen gevonden?
De conciërge, die beweert de formulieren gevonden te hebben,
waar is hij? Waar zijn de stapels formulieren?
Ik zou het heel fijn vinden indien bewezen kon worden,
dat er idd grootschalige verkiezingsfraude in het spel is!
Maar met alleen berichtjes bereiken we het tegenovergestelde:
mensen gaan pvv’ers dan óók nog belachelijk maken:
“Je kunt niet tegen je verlies; complottheorieën;
waar zijn de bewijzen” en noem maar op.
Met de stelling dat 80% opkomst te veel is,
ben ik het overigens niet eens.
Het was echt erg druk maar daardoor had ik juist de stellige overtuiging,
dat mensen eindelijk voor de verandering gingen.
Immers… jarenlang waren de opkomsten laag.
Mensen vonden het niet nodig om te stemmen.
Waarvoor zouden ze anders stemmen dan voor verandering!
PVV ís die verandering en Groen Links ook wel. (en dat is duidelijk te zien)
I.i.g. niet voor de VVD en nog wat van die partijen.
Ik hoop dat er werkelijk bewijzen zijn en dat de mensen die ze hebben,
niet al te lang wachten met stappen ondernemen.
Mocht het verzonnen zijn, dan hoop ik dat ze ophouden!
Ik word al met de nek aangekeken vanwege mijn stem op de PVV
en nou ook nog voor ‘het niet tegen mijn verlies kunnen’.
Met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten